Friday, April 1, 2011

last night !

ape yang terjadi semalam ? emm .. kami se family hang out bersama .. pegi I-City sahaje .. pegi sane semata2 cuma mau masuk tempat ice tuh jer .. memang BEST ! gile kentang la sejuk nye kan sampai dalam kasut Phua Chu Kang aku masok ice tuh .. sumpah kebas kaki aku .. boley plax sampai jatoh2 sume ... sakit wooo bontot aku .. sampai sekarang tak larat mau bejalan tapi larat2 kan jugak ... macam2 ade kat sane sekarang .. dulu mase aku g takde la macam2 .. biase2 jer .. dulu cume ade lampu2 pokok tuh jer tapi sekarang da berubah .. tapi mase akan datang pasti berubah lagi coz ade lagi yang tak siap age ... mari tengok sikit pix2 yang aku ade ..

sempat lagi !

aku la tuh

ummi & aku

saia & kaka
tuh baru pix sebelum sampai sane .. ade lagi banyak tau .. nak tengok .. jap2 nak upload .. eheee 
bakal kakak ipar !

rumah baru !

happy happy happy family !

landing jap

sewel sewelan

1 2 3 ! capture !

eheee :))
pix niyh yg kat tempat ice tuh .. sejukkkkk gile gile .. ade lagi pix yg tak upload niyhg .. baru yg kat tempat ice .. pas niyh yang kat lua pulak .. jap eyh .. macam biase la nak upload ..
peace !

lalalala

couple

berposing !

superlicious !!!

dush !

beronok-ronok

tak dapat masok ! sedih :(
apa macam .. best tak ? ade lagiiii ..... yang niyh dahsat sikit ... gile2 binatang kat sane .. jap2 ..



ini tengah makan !



ular pokok .

bertandok !




macam ular



anaconda !


cute !

comel ! cute !
this is the last one part .. tak best puns tempat yang last niyh .. menyesal masok tau tak ! grrrr .. upload lagi ..... jap eyh ..

ummi + pokok

suka suki senang hati

tiru macam saia .

berEMPAT

mari ikot aku



busuk arh ketiak aku !!!



bersantai ...
penat tau pegi sane .. ade yang terjatoh la .. terbaring la .. terhantuk la .. macam-macam gelagat ade .. tapi itu jugak la yang menyeronokkan .. thx to ummi belanje kite orang .. nak pegi sngat kan ... hamek kau .. beronok-ronok la ... lain kali pegi lagi ... tapi tunggu sampai siap laaa ...


              BEST . LAUGH . HAPPY . PAIN

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.