Thursday, March 31, 2011

holiday time !

yeay ! cuti . holiday . jalan2 . ronok2 bersama kawan , teman , family .. adakah ? da lame kot tak bercuti .. asyik keje . keje . keje &&&& terus keje ... sampai bile mau keje ? rehat puns tak panjang .. balik keje tuh jer la time rehat aku .. nak kumpul duit punye pasal la kan .. haih -.- sampai takde mase nak cuti .. takpe la .. mase muda2 niyh la nak carik duit .. da tue nanti anak2 pulak carik duit tok kita .. tuh puns kalau dier egt kt mak bapak dier .. biase la tuh .. jiwa muda ... aku yg nak carik duit lebih puns susa mau dapat .. bagi mak aku puns tak mencukupi .. bg yg termampu jer yg ade .. nak bg lebih2 puns susa .. bnyak benda nak pk dengan duit sekarang niyh .. nak settle lesen . beli kete . duit simpanan . bayar bil air , letrik lagi ... waduh ! banyak deyh mau di pikirin .. hidup kalau tak berhutang tak matang bak kata sorang laki kat aku .. dari situ aku da mula pk mcam mane nak urus kan duit sikit demi sikit .. kata2 semangat tok aku terus kan hidup aku .. sampai sini dulu la celetoh2 aku .. next time cerite baru lagi oke :)))

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.