Saturday, April 23, 2011

bola bola bola !

lupe aku nak update citer pasal bola nie .. jarang da nak hadap laptop sekarang nie .. biase la da tak boley nak bawak laptop g keje kan .. update kali nie aku nak citer pasal perlawanan bola .. aku ngan dier minat bende yg sama .. asal ade perlawanan selangor @ malaysia mesti dier ajak aku .. thx a lotzzzz to him sebab bawak aku g sane .. hari tuh SELANGOR vs. PERAK .. menang pulak .. walaupon 1-0 tapi sekurang kurang nye team SELANGOR da buat yg terbaek tok negeri sendiri ... kan kan kan .. syukur alhamdulilah .. jangan tamak sangat .. Allah marah ! tapi kesian ngan team PERAK balik dengan tangan kosong ... ape boley buad kan .. tapi korang puns boley tahan jugak .. ape pon korang da buad yg terbaek kan .. ape2 puns SELANGOR YANG TERBAEEEKKKKKK !!! 29 nie tengok bola lagi .. SELANGOR vs TERENGGANU eheee .. tengok jer la sape yg menang ... wait and see jer ..

6 APRIL 2011

VS.



29 APRIL 2011

VS.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.