Monday, April 18, 2011

new entry !

cerite malam semalam punye laa .. hajat nye nak g la uma bos aku kan .. janji kul 8 gerak tapi kul 8lebih gerak nye .. terPAKSA ! bukan SENGAJA bos .. ade hal yg perlu di settle kan ... maap yaw bos :)) jgan mara2 nanti cepat tue .. aku la jadi tukang tunjuk jalan nye .. da larh uma nye aku tak pena pegi .. kang sesat .. tak pasal2 aku yang kene mara .. almaklum laa jarang jalan jaoh2 niyh .. tapi jumpe la jugak uma nye .. sampai kat sane tuh lagi tak boley bla .. makan macam2 .. spageti ade , sate ade , roti john pon ade .. sebenar nye saje2 jer datang situ .. nak tengok kucing .. aku kan suke akan kucing tapi sayang la tak snap pix ngan kucing2 tuh .. comel2 giler arh kucing nye .. CASPER , CASEY , LULU leb u  la .. kau mmg comel .. ade la sikit pix yg aku snap mase makan2 .. jap eyh ..
scrambler husband bos 1

scrambler anak bos 1

nie mase nak makan kt uma bos ke 2

sate time ! marvelous

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.