Thursday, April 14, 2011

tak perlu amek kesa & amek pedulik

nak kata aku buad cerite ke . pembawa mulot ke . buad fitnah ke . mulot jaat ke . perempuann s***** ke . perempuan j***** ke . ade aku kesa ??? yg penting tuh sume bukan aku ! mereka siape mau katakan aku mcam itu ? sangat bagus ke nak katakan orang lain begitu ??? WTF la .. mereka kenal aku yg sebenar puns tidak .. pandai memandai mereka ingin kritik ! kutok ! maki hamun ! aku tak kesa ape orang cakap pasal aku .. aku tau diri aku n family aku tau sape aku yg sebenar-benar nye ... tak macam mereka yg di luar sane tuh tau maki , kutok sahaje !!! my sis cakap ' tak payah layan orang2 macam dorunk tuh .. lagi ko layan lain pulak jadi nye ' aku tau ape yg kakak aku cakap tuh lebih terbaik daripada kata2 orang lain .. aku da malas nak layan sume perangai yg berlagak gud2 tuh .. haha

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.